Uniwersytet Opolski
Kadra
Witam,
wszystkich tych, którzy wybierają się do mnie jutro (11 maja) na poprawę kolokwium w trakcie moich zajęć z pedagogiką z przykrością informuję, że poprawa jutro nie będzie mogła się odbyć. W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać do mnie: hensoldt@uni.opole.pl
Pozdrawiam.
Agnieszka Hensoldt
Offline
Kadra
Witam,
niestety w tym tygodniu jestem na zwolnieniu lekarskim i w ogóle nie będzie mnie w Opolu. Przepraszam wszystkich tych, którzy planowali poprawę kolokwium z filozofii analitycznej w tym tygodniu.
Pozdrawiam.
Agnieszka Hensoldt
Offline
Z ,,Prośby o wybaczenie" również, choć co prawda nie popisaliśmy się ostatnio, to jednak uważam, że przeprowadzenie szczegółowego kolokwium z nieomówionego tekstu to zbyt wielka kara za naszą...nieśmiałość? Bo my się Pani tak chyba trochę boimy (przynajmniej niektórzy). Proszę mnie źle nie zrozumieć, ale jakby się tak Pani do nas czasem uśmiechnęła podczas naszych wypowiedzi, to byłoby swobodniej i...śmielej No i w imieniu wszystkich proszę o położenie nacisku na jasność kierowanych w naszą stronę pytań na zajęciach, bo skądinąd wiem, że stanowi to główną przyczynę naszego milczenia.
pzdr. i liczę na życzliwość
Offline
Kadra
Jeśli chodzi o Austina, to Państwo zaproponowali, że sami przygotują się z niego do kolokwium, ja sugerowałam, żeby zrobić z jego tekstów jeszcze jedne zajęcia. Jeśli jednak po dokładniejszym zbadaniu Austin wydaje się Państwu zbyt trudny, to proponuję jeszcze raz: 26 maja zajęcia z Austina, 2 czerwca kolokwium. Decyzja należy do Państwa.
Pytania postaram się stawiać jaśniej, aczkolwiek na ich jasność ma wpływ nie tylko nadawca komunikatu, ale i odbiorca, a w tym przypadku Państwa mniejsza lub większa znajomość tekstu.
Zagadnienia z DF:
1. znaczenie słowa (różne funkcje słów w języku, def. ostensywna, środki ekspozycji języka, znaczenie a użycie, znaczenie a obraz)
2. pojęcie gry językowej
3. pojęcie podobieństw rodzinnych
4. reguły, postępowanie zgodne z regułą, rola reguł w grze
5. język jako instytucja
6. język prywatny
7. cel DF - pod jakim względem jest podobny, a pod jakim różny od TLF
8. Zadanie, metoda i cel filozofii wg DF
9. Przykłady tez TLF, z którymi DF się nie zgadzają
Pozdrawiam wszystkich.
ah
Offline
Prawdziwy Filozof
Ja byłbym jak najbardziej za, Pani Doktor, czy można się u Pani pojawić we wtorek bądź środę na konsultacjach, żeby napisać pierwsze kolokwium??
Offline
Kadra
Z konsultacjami jest problem - w związku z zawieszeniem pociągów interregio do Opola przyjeżdżam o 9:10 zamiast o 8:30. Dlatego zapraszam na moje inne zajęcia. Kiedy i gdzie można mnie zastać już Państwu pisałam.
Co do terminu kolokwium, to czekam na pozostałe głosy.
Pozdrawiam.
ah
Offline
Dla mnie optymalnym rozwiązaniem byłby termin 26.05. , ponieważ 2.06. mam egzamin zerowy o godz. 13:00 na drugim kierunku. W przypadku podjęcia decyzji o przesunięciu terminu kolokwium bezwzględną większością dostosuję się do terminów wyznaczonych przez Panią Doktor.
Offline
Z jednej strony część osób jeszcze nie zaliczyła pierwszego kolokwium, więc uczenie się dodatkowo na drugie jest wyczynem karkołomnym z drugiej strony niektórym bardziej pasuje 26.05; nie zapominajmy również, że 01.06 mamy kolokwium z estetyki, zakładając, że przesunęlibyśmy kolokwium, mielibyśmy 2 kolokwia pod rząd... mam taką propozycję, oczywiście o ile Pani Doktor będzie miała na tyle czasu i znajdzie się kilku chętnych : może umówilibyśmy się, że osoby, które chcą zdawać w tę środę, przyszłyby po prostu 20 minut wcześniej niż zaczynają się zajęcia. A reszta zdawałaby 02.06. Pani Doktor, czy taki plan byłby wykonalny?
Offline
Prawdziwy Filozof
Jestem zdecydowanie za 26.05., termin bezpieczniejszy w razie niepowodzenia, 2 czerwca to praktycznie koniec zajęć. Chyba, że udałoby się zrobić to o czym pisze agacish, wtedy każdemu podług jego potrzeb
Offline
Kadra
Mogę spotkać się z Państwem w środę na 1,5 godziny: od 12:45 do 14:15 (czy Państwo mają wtedy wolne?). Proponuję najpierw zrobić 45-minutowe zajęcia z Austina, a potem kolokwium. Kto chce pisze drugie kolokwium, kto chce poprawia pierwsze, a kto nie chce nic pisać idzie do domu. Natomiast 2 czerwca proponuję zrobić zajęcia z Quine'a, a kolokwium przed albo po zajęciach - to jeszcze ustalimy. No chyba że nie będzie chętnych na kolokwium 2 czerwca, ale wtedy to będą się Państwo już indywidualnie umawiać ze mną w sesji.
Czy takie rozwiązanie Państwu odpowiada?
Pozdrawiam.
ah
Offline
Według mnie jest to najlepsze rozwiązanie, bo bardzo elastycznie podchodzi do potrzeb wszystkich zainteresowanych zajęcia kończymy o 12.15, zatem o 12.45 jesteśmy do dyspozycji.
Offline
Prawdziwy Filozof
jestem za
Offline
Prawdziwy Filozof
Świetny pomysł, jestem za.
Offline
nic nie rozumiem, ale jestem za
Offline